Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~dymek202 | użytkownik

imię i nazwiskoKarol adresMuszę się zastanowić :P zarejestrowany06.10.2007 @15:00:30 ostatnio na stronie22.12.2013 @17:43:25










kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu123140
digarty67 komentarze3308 posty na forum6

komputer / sprzęt
Nic ciekawego.

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Adam3    03.09.2008 @12:07:09
pozdrawiam.
~Kajka88    01.09.2008 @11:30:45
taaa już wszyscy sie nagadali i poszli wreszcie , zadzwonie z pracy jak sprzątaczki pójdą :D
_______
Cisza raz zakłócona, nigdy nie będzie absolutna..
~Kajka88    01.09.2008 @11:28:14
hajooo *
_______
Cisza raz zakłócona, nigdy nie będzie absolutna..
+meczata    28.08.2008 @21:04:17
Dziękuję i pozdrawiam serdecznie
~marrylen    28.08.2008 @12:54:47
dziękuję
-RandomHero    28.08.2008 @12:07:37
bardzo dziękuje! (:
~krzysieksz    28.08.2008 @10:59:52
dzięki
_______
~Kajka88    27.08.2008 @12:58:28
_______
Cisza raz zakłócona, nigdy nie będzie absolutna..
~Kajka88    25.08.2008 @11:46:17
ok ja spadam z DA do usłyszenia
_______
Cisza raz zakłócona, nigdy nie będzie absolutna..
~Kajka88    25.08.2008 @11:41:40
co ty na to zeby w przyszły weekend ( jesli przyjade ) kupic se witosha i wypić we 2? na działce ?
_______
Cisza raz zakłócona, nigdy nie będzie absolutna..
~Kajka88    25.08.2008 @11:40:39
no ok , cholera zaraz tu umre z nudów
_______
Cisza raz zakłócona, nigdy nie będzie absolutna..
~Kajka88    25.08.2008 @11:38:09
aha i ja nie mam kompletnie nic na koncie wiec nie bd odpisywała na eski jak coś
_______
Cisza raz zakłócona, nigdy nie będzie absolutna..
~Kajka88    25.08.2008 @11:36:08
już mi tak nie wlewaj o której wychodzisz z domu??
_______
Cisza raz zakłócona, nigdy nie będzie absolutna..
~Kajka88    25.08.2008 @11:33:51
:Dsie ma ten gust
_______
Cisza raz zakłócona, nigdy nie będzie absolutna..
~Kajka88    25.08.2008 @11:31:48
i potem usuń to jak już zobaczysz
_______
Cisza raz zakłócona, nigdy nie będzie absolutna..
~marrylen    20.08.2008 @22:02:09
dziękuję
+meczata    20.08.2008 @20:41:33
Dziękuję i pozdrawiam serdecznie
~Kajka88    20.08.2008 @20:27:08
łobuzica *
_______
Cisza raz zakłócona, nigdy nie będzie absolutna..
-RandomHero    20.08.2008 @17:53:44
dziękuje! (:
~Kajka88    20.08.2008 @13:49:20
puk puk
_______
Cisza raz zakłócona, nigdy nie będzie absolutna..
-RandomHero    12.08.2008 @21:56:21
dziękuje! (:
~lenaM    12.08.2008 @19:16:29
~pineskaZdreadem    12.08.2008 @15:59:19
dzięki, stary... coraz starszy
_______
'jeszcze coś, a już w ogóle nienawidzę jebanych pseudo-artystów w artystycznych szalikach i torbach z londynu.'
http://www.digart.pl/zoom/687516/pogarda_dla_ziemniaka.html
-RandomHero    10.08.2008 @15:16:57
dziękuje Bro! (:
~krzysieksz    09.08.2008 @21:16:42
thx
_______
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 35 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt